Wysłany: Wto 13:37, 25 Mar 2008 |
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 19:50, 25 Mar 2008 |
|
|
|
popieram i przyłączam się do apelu. uczyłam się w tej szkole przez dwa lata i nie chciałabym, żeby poszła w zapomnienie. |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:11, 25 Mar 2008 |
|
|
|
Witam i pozdrawiam nauczycieli i uczniów Liceum Nansena oraz wszystkich absolwentów Zespołu Szkół Chemicznych w Piastowie. Tak jak moi poprzednicy jestem absolwentką Z SZ CH. Popieram apel P Małgosi i sie pod nim podpisuję. |
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:39, 26 Mar 2008 |
|
|
|
Popieram i przyłączam się do apelu Małgosi. |
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:58, 26 Mar 2008 |
|
|
Jolanta Baran |
|
|
|
Dołączył: 25 Mar 2008 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Czy nikt z LO Nansena tutaj nie zagląda? Nikt - z Dyrekcji, ani moderator, ani też żaden nauczyciel? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:56, 27 Mar 2008 |
|
|
|
Nie można inaczej-jak tylko dołączyć się do apelu  |
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:23, 28 Mar 2008 |
|
|
|
Serdecznie witam:) DYREKCJĘ, NAUCZYCIELI, PRACOWNIKÓW oraz UCZNIÓW. Tak jak Małgosia jestem apsolwentem z 1986r. ZESPOŁU SZKÓŁ CHEMICZNYCH w PIASTOWIE i przyłączam się do jej apelu o ratowanie historii naszej SZKOŁY. Pozdrawiam - Tomasz LESZEK. |
|
|
|
|
Wysłany: Pią 7:29, 28 Mar 2008 |
|
|
|
Stomil,GZF Polfa,ZAP i My wychowankowie Szkoły swoją pracą w ciągu 60 paru lat funkcjonowania tej Szkoły wypromowaliśmy Ją. Obecni Wychowankowie to Profesorowie Wyższych Uczelni znani nie tylko w Polsce. Wielki Szacunek dla Kadry nauczycielskiej - należy się nie tylko od Nas wychowanków ale i od przejmujących Gmach,Tradycję i doświadczenie lat lat minionych. Chylę czoło i popieram działania Ludzi chcących zdopingować obecnych zarządzających Szkołą do opracowania rzetelnego wizerunku Historii Szkoły i jej dorobku. Zdzisław Rakoski |
|
|
|
|
 | APEL |  |
Wysłany: Pią 19:01, 28 Mar 2008 |
|
|
|
Ja też popieram ten apel.Macie całkowitą rację że o to walczycie.
Ja też chodziłam do tej szkoły.
Pozdrawiam Bogusia. |
|
|
|
|
|